• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER
https://eeroalev.eu

Jakim sposobem wykorzystać zdjęcie produktowe dla marketingu?
W jaki sposób efektywnie zachęcić klienta do zakupu towaru albo skorzystania z usługi? Przemówić do niego za wsparciem obrazu. Badania podkreślają, że stare powiedzenie, głoszące, że jeden obraz jest w stanie przekazać znacznie więcej aniżeli tysiąc słów, jest jak w najwyższym stopniu słuszne, szczególnie w czasach nowoczesnych, kiedy tak właściwie kultura obrazkowa dominowała przestrzeń publiczną i stanowi główną formę przekazu nie tylko reklamowego. Pociągające zdjęcie użyte w reklamie błyskawicznie zwraca szczególną uwagę ewentualnego kontrahenta, a od zainteresowania do zakupu droga nie jest zanadto długa, w takim razie fotografia reklamowa jest powszechnie używanym sposobem uatrakcyjnienia przekazu, a w niektórych sytuacjach stanowi newralgiczny nośnik wiadomości o artykule. Kontrahent dowiaduje się z reklamowego zdjęcia więcej, aniżeli powiedziałyby mu zwinne zdania umieszczone w opisie dołączonym do produktu – ANCHOR. Choć fotografia jest statycznym obrazem, mieszczony przez nią przekaz odznacza się niekiedy niezwykłą dynamiką. I oczywiście o to chodzi w doświadczonej reklamie.

Categories: Reklama

Comments are closed.